چاپ مقاله

شركت پرهام گيفت ارائه دهنده انواع هداياي تبليغاتي

چاپ مقاله

چاپ مقالهISI

چاپ مقالهISI :: مقاله نويسي و پژوهش در هر مقطع تحصيلي در دانشگاهها ،موضوعي مهم و انكار ناپذير است و بيشتر زمان دانشجويان و محققان در زمينه ي پژوهش و مطالعه در زمينه مقالات و پايان نامه هاي  متفاوت صرف مي شود .

نوشتن يك مقاله يا  انجام پايان نامه به كسب مهارت خاصي نياز دارد و بايستي در نوشتن موارد زيادي را رعايت كرد نوشتن يك مقاله قوي كه بتواند اكسپت شود كار خيلي ساده اي  نيست چرا كه براي نوشتن يك مقاله ابتدا بايد مقالات و كتاب هاي زيادي را مطالعه كرد تا بتوان به يك دانش كلي در زمينه مورد نظر دست پيدا كرده و در زمينه مباحث جديد اطلاعاتي در اختيار ديگران قرار داد .نوشتن مقاله يا پايان نامه بايستي با يك چارچوب خاصي انجام شود و بايستي آنقدر با دقت و هوشياري انجام شود كه بتوان اكسپت آن را از كنفرانس ها ،ژورنالها  وهمچنين  استاد مربوطه دريافت نمود .

البته چاپ مقالهISI در مجلات و كنفرانس هاي بين المللي سخت تر و حرفه اي تر است. براي چاپ مقالهISI   ابتدا بايستي مقاله در نشريات مختلفي كه مطابق با موضوع مورد نظر ما مي باشد فرستاده شود تا پس از تاييد شدن در نشريه يا ژورنالها به چاپ در آنها برسد .

قبل از ارسال هر مقاله براي نشريات و ژورنالها بايستي چند نمونه از مقالاتي كه در نشريه مورد نظر به عنوان نمونه قرار داده شده اند را دانلود كرده و سپس طبق فرمت مورد استقاده در آنها مقاله خود را تدوين كرد .اكسپت  مقالات در دانشگاههاي خارجي به موضوعي جذاب در بين دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها تبديل شده است .و براي موفقيت در اين زمينه بايستي بتوان نظز داوران را به مقالات خود جلب كرد و براي اين منظور نيز بايستي مقاله ارائه دهنده يك نظريه را روش جديد باشد و موضوع آن براي خوانندگان آن جذابيت داشته باشد .

تيم تخصصي  مشاوران برتر آماده است تا مقالات شما عزيزان را در معتبر ترين و با كيفيت ترين ژورنال هاي مورد تاييد وزارت علوم اكسپت كرده و به چاپ برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.